Pages

:: any2? ::

Thursday, February 11, 2010

...Saya Makan Ini...

Ini cerita makan hari Isnin dan Selasa hari tu...
saya tingin sangat nak makan steak...
...so pegi makan kat dekat2 rumah jer lepas balik ofis...
boleh la buat lepas kempunan...



B order air ni = Sirap Bandung Special

...me... air Santai kot nama dia = air limau + asam


ni my beef steak (sedap)... B x makan pon... i makan sorg jer... :P

Esoknyer pulak saya tingin nak makan lamb chop...
so pegi tempat yg sama lg... hehehehe
...B dropkan i dulu... then balik rumah amik Emir + Rayyan...
so i order dulu la...

ni yg di order


kat sini ada gak jual ikan bakar... tapi i x order pon...
sbb belum teringin lagi... huhuuhu


ni view dari meja saya


ni pulak view dari belakang saya... tasik...


ni fries Emir + Rayyan... bukan makan pon... buat main jer... :(


semua air ni untuk semua orang...
4 tu termasuk bibik punya tapi rupanya B x bawak dia skali...
air yang meleleh tu B punya... B order air yang sama... B kata sedap!

hhmm... i punya lamb chop... (x sedap sgt) huhuhu...

B order mee goreng mamak (sedap)...


Emir... x nak makan langsung... masa ni tgh sibuk nak nyanyi lagu Alvin...
lalalala... have a bad day....lalalala
nyanyi kuat plak tu...!
sampai malam tuh tidur ngigau eh nyanyi lagu tu... aiyooo...

Rayyan... jari maintain peace kalau org snap picture... :)


Rayyan tgh beriya cicah sos


...auummmm...


garu kepala... pedas ke tu dik? hehehe

ada satu pic tersesat... menu breakfast saya...
...makan kuih sudah... + air kopi tarik...







No comments: